.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران:
مدیران بی‌تعهد بیت‌المال را مال‌البیت می‎دانند/ مصوبه ، مشکل باغداران را حل نمی کند
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در جامعه ما در حال حاضر شاهد فعالیت برخی مدیران هستیم که تعهد چندانی ندارند، املاک نجومی و حقوق نجومی نشان از عدم تعهد در مدیریت است.

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یکی از عیب‌ها و نقص‌های مدیران بی‌تعهد این است که بیت‌المال را مال‌البیت می‎دانند.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در اقتصاد مقاومتی باید مدنظر قرار گیرد، بحث مدیریت جهادی است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت اصلی جهان هستی توسط خداوند منان انجام می‎شود، افزود: بعد از مدیریت الهی توجه انسان به مدیریت انبیاء در عالم گیتی منعطف می‎شود.

امام جمعه ساری با اعلام اینکه در مدیریت دین‌داری و داری علم بودن باید مدنظر قرار گیرد، افزود: این دو شرط اساسی برای مدیریت است.

این مسؤول یادآور شد: هر فردی اگر قرار است در نظام اسلامی منصبی در اختیار بگیرد باید دین‌دار و دارای علم باشد.

طبرسی با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات، ادامه داد: این طوری نیست که هر فردی با نصب پارچه و تبلیغات در انتخابات برنده شود.

وی ادامه داد: یکی از عیب‌ها و نقص‌های مدیران بی‌تعهد این است که بیت‌المال را مال‌البیت می‎دانند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: در جامعه ما در حال حاضر شاهد فعالیت برخی مدیران هستیم که تعهد چندانی ندارند، املاک نجومی و حقوق نجومی نشان از عدم تعهد در مدیریت است.

این مسؤول تأکید کرد: گناه تخلف افراد نباید به گردن اسلام بیفتد، نارسایی‌ها به عهده ما است و اسلام در همه امور حساسیت ویژه‌ای دارد.

طبرسی با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط برخورد با مفاسد، اظهار کرد: این همه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با ضرورت برخورد با مفاسد اقتصادی دغدغه داشتند، برخورد می‌شود ولی مناسب نیست، رسیدگی به این‌گونه پرونده‌ها خیلی وقت‎گیر است.

امام جمعه ساری به مشکلاتی که برای باغداران مازندران به وجود آمد اشاره کرد و یادآور شد: با مدیران ارشد استان در این ارتباط صحبت‌های زیادی شد، اقداماتی در این زمینه انجام شد، ولی انتظار ما این است که دولت‌‌مردان سریع‌تر نسبت به اجرایی کردن تعهدات خود اقدام کنند.

این مسؤول ادامه داد: از مبلغ 30 میلیارد تومانی که قرار بود به صورت بلاعوض و تسهیلات 250 میلیارد تومانی تصویب شده در جلسات هیأت دولت خبری نیست و کشاورزان از این بابت به شدت گلایه‌مند هستند و مصوبه مشکل مردم را حل نمی‎کند.

طبرسی با اعلام اینکه زمزمه‌های واردات مرکبات برای شب عید شنیده می‎شود، افزود: وزیر جهاد کشاورزی مخالف این موضوع است، ولی برخی افراد که دست در واردات مرکبات دارند با رئیس جمهور دیدار کردند و بنا دارند مرکبات وارد کنند.

وی با بیان اینکه کل مرکبات مورد نیاز کشور در ایام عید 250 هزار تن است، افزود: زمینه تأمین نیازمندی مرکبات پایان سال در استان وجود دارد، واردات مرکبات صدمات جدی به روحیه کشاورزان استان وارد می‎کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: مقرر شد بنده و استاندار مازندران نامه‌ای در جلوگیری از واردات مرکبات به رئیس جمهور بنویسیم و به رئیس جمهور اعلام کنیم که جلوی واردات را بگیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اکبر 1 بهمن 1395
از حاج آقا طبرسی بسیارتشکر میکنیم امیدواریم تلاش‌های بیشتری انجام گیردچراکه باغداران درمانده هستند
نا شناس 2 بهمن 1395
احسنت جناب آقای طبرسی - ولی چه فایده
علی 1 بهمن 1395
معلوم چون جلو ی دزد هات روگرفته دل پری داری ازش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.